آخرین اخبار

استفاده صحیح از درآمدهای مالیاتی منجر به توسعه و پیشرفت سی‌سخت می‌شود

بخشدار مرکزی دنا گفت: استفاده صحیح از مالیات می‌تواند به توسعه و پیشرفت کمک کند.

اشتراک گذاری
21 شهریور 1402
کد مطلب : 7721

به گزارش توازن و به نقل از خبرگزاری فارس از سی‌سخت،جلسه توجیهی ارزش افزوده واریزی به حساب دهیاران امروز برگزار شد.

در ابتدای این جلسه کریم شعبانی بخشدار مرکزی مطالبی را در خصوص هزینه کرد درآمدهای امور مالیاتی در پروژه های عمرانی در حال انجام در دهیاری های سطح بخش مرکزی بیان کرد و گفت: تبیین این موضوع سبب افزایش انگیزه در مؤدیان مالیاتی برای پرداخت به موقع مالیات‌های خود و افزایش رفاه عمومی حاصل از پروژه‌های عمرانی می‌شود.

بخشدار مرکزی دنا اداره امور مالیاتی را یکی از ادارات حساس و موثر در سیستم اقتصادی دانست واظهار داشت: هدف همه ما خدمت به مردم در جهت عمران و آبادانی است که در این راستا مالیات و استفاده صحیح از آن می‌تواند به توسعه و پیشرفت کمک کند و در شرایط مختلف موانع و مشکلات مهم حوزه‌هایی همچون تولید و اشتغال را نیز برطرف کنند.

شعبانی اظهار داشت: مردم حق دارند بدانند مالیات پرداختی آنها صرف چه اموری می شود و دهیاری‌ها و شهرداری‌ها باید پروژه‌های احداثی که از منابع درآمدهای مالیاتی انجام گرفته سالانه تعریف کنند.

شعبانی با بیان اینکه از حوزه مالیاتی انتظار می رود  با بازاریان ارتباط بگیرند گفت:حوزه مالیاتی نیاز است برای کسبه، فعالان اقتصادی و سرمایه‌گذاران جهت تبیین سیاست های تنظیم گری مالیات دوره های آموزشی در بخش های مختلف برگزار کنند.

بخشدار مرکزی دنا ضمن جمع بندی جلسه و تشکر از افراد حاضر از خدمات و فعالیت های مجموعه اداره کل امور مالیاتی استان در راس مدیر کل  و مجموعه معاونین و کارشناسان آن سازمان تقدیر و تشکر کرد و رضایت‌مندی مجموعه دهیاران و شوراهای اسلامی بخش مرکزی را از عملکرد امور مالیاتی استان بیان کردند.

در ادامه این جلسه سرپرست  منابع انسانی و رفاه اداره کل مالیاتی و رئیس  گروه مالیاتی استان هر کدام به ارائه گزارش کامل در حوزه مالیاتی و میزان ارزش افزوده واریزی به حساب دهیاران در سنوات گذشته و سال جاری پرداخت،در ادامه دهیاران و شورای اسلامی بخش مرکزی با ارائه نظرات، پیشنهادات و سئوالات مربوطه در این حوزه به صورت پرسش پاسخ پرداختند. 



این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 4 =